politik · Samhällsfrågor · Värdegrundsdiktatur

I ”demokratins” fängelse sitter demokratins försvarare. 

Teskedsorden driver en kampanj så att vi inte ska vara ”medrasister”.
Jag vet ju för farao inte ens vad som räknas som rasist längre! 
Är gruppvåldtäkter av svenska flickor, utförda av hitkommande/nysvenska män, rasismen?

 

För att få veta vad jag ska vara motrasist till skrev jag till Teskedsorden och frågade vad de menar att  rasismen är, om de inte kan tala om det för oss vet vi ju inte heller vad medrasist är. 
Det gick sisådär med deras svar. 
De verkar inte själva veta vad de pysslar med. De leker viskleken. 
Jag ställde frågan:
”Nu har just nu en kampanj mot det ni kallar ”medrasismen”, vilket jag tycker är bra. Jag vill gärna att ni definierar vad rasismen, är, annars kan jag ju inte känna igen det då jag hör det. Tacksam för svar”.
Deras svar är ett av antirasisternas berömda svar: någon ”annan” vet. 

Svaret från de som borde veta blev:
”Det finns vedertagna och etablerade definitioner av rasism, du kan läsa mer t.ex här: 

http://www.levandehistoria.se/fakta-fordjupning/rasism-intolerans”.

Forum för levande historia” är en liten statlig myndighet, underställd kulturrevolutionär Alice Bah Kuhnke! 



Att skriva om försvarsministern, Hamas och islams terrorismen verkar inte vara tillåtet i Sverige, det kanske är det som räknas som rasismen? 
☆ Rasen ”försvarsminister” får man inte skriva om på Facebook?
☆ Rasen ”Hamas” får man inte skriva om på Facebook?
☆ Rasen ”islam” får man inte skriva om på Facebook?
☆ Rasen ”terrorister” får man inte skriva om på Facebook?
Skriver man om det blockas man rasande raskt flera dagar av det ”antirasistiska” Facebookgänget. Undrar om IRM och deras vänner har kompisar som jobbar på Facebook. 

5 dagar kvar i Facebook-finkan.

Leve demokratin.

