politik · Samhällsfrågor · Socialdemokraterna · Sverigedemokraterna · Värdegrundsdiktatur

S försöker göra reklam genom att köpa SD som affischnamn.

Ju närmare det allmänna valet vi kommer, desto mer begriper socialdemokraterna att det är väljarna som bestämmer.

Problemet är att vi bara får vara med och bestämma den dagen vi ska välja, efter valdagen är det bara för folket att stollerierna svälja.

Inför det kommande valet är det extra tydligt hur det fungerar:

☆ Kappor vänds efter opinionsvinden och

☆ partier blir Sverigedemokratiska för att ta tillbaka alla de som lämnat dem till förmån för SD.

Värst av alla är socialdemokraterna som genom sökordsannonsering på Google vill vinna röster från SD.

Det är som om stadens värsta krog sätter upp skylten ”IOGT-NTO” ovanför dörren och sedan annonserar att det hålls nykterhetsmöte i baren.

Sökordsannonsering innebär i det här fallet att om vi söker efter socialdemokraterna på Google kommer sossarna upp först som förslag. Socialdemokraterna har köpt en snitslad bana på Google till sin egen hemsida, ur artikeln:

S själva säger anledningen bakom är att de vill göra det lättare för väljarna att hitta information”.

Sanningen är att sossarna i sin desperation betalar till Google för att de som inte vill hitta information om sossarna ändå ska komma till informationen om sossarna.

Sverigedemokraternas kommunikationschef Joakim Wallerstein säger:

– För mig är det lite lustigt. De kallar oss väldigt mycket fula saker men ändå vill de ha våra sympatisörer”.

Sanningen är simpel: sossarna är som den fula farbrorn som lockar in små barn i skogen med godis. Ett gott råd är: följ inte med dem.

Socialdemokraterna har en intressant metod att vinna röster: ljug för folket. De som förmedlar fakta till folket tystas, ur artikeln:

Den 13 april kallade regeringen till ett möte med Facebook, Google och Twitter med syftet att införa censur i Sverige och motarbeta alternativa medier.
Samtidigt avstängdes vårt reklamkonto på Google permanent”.

Det påminner en del om de metoder som Lenin, Stalin och Hitler använde.

I Sverige har vi dessbättre valalternativ ännu:

☆ pest (de rödgröna),

☆ kolera (alliansen) eller

☆ det friska (SD).

Gissa varför sossarna valt att köpa sökordsannonsering på namnet Sverigedemokaterna.

Annonser